اولین دسته از هیئت قطری عازم عربستان شد 



وزارت اوقاف و امور اسلامی روز دوشنبه اعلام کرد که اولین دسته از هیئت اعزامی حج قطر به منظور آمادگی برای پذیرایی از زائران قطر در موسم حج امسال عازم عربستان شده است.
ابراهیم بن محمد النما، رئیس بخش هماهنگی و پیگیری در اداره امور حج و عمره اوقاف، گفت که یگان‌های بیشتری از مأموریت حج قطر در روزهای آینده عازم شهر مقدس خواهند شد. دسته اول شامل واحدهای پشتیبانی است که به طور فشرده کار خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهند تا شرایط مناسب را فراهم کنند و از همه توانمندی ها برای آماده شدن برای پذیرایی از هیئت رسمی هیئت اعزامی حج قطر استفاده کنند.
واحدهای پشتیبانی با هماهنگ کردن تلاش‌های خود براساس سیستم یکپارچه خدمات و در عین حال ارائه با بالاترین کیفیت خدمات به زائران قطری، مجدانه کار خواهند کرد. النما خاطرنشان کرد هیئت اعزامی حج قطر از طریق دفتر جدید خود در محله النسیم مکه بهترین خدمات را از طریق واحدهای تابعه خود به زائران قطری ارائه می کند و با هماهنگی انجام مناسک حج توسط زائران را تسهیل می کند. وی افزود بعثه حج توسط تعدادی یگان پشتیبانی می شود که خدمات تخصصی و با کیفیت به زائران ارائه می کنند.
این واحدها شامل واحدهای شریعت، پزشکی، سیستم‌های اطلاعاتی، مرکز ارتباطات و پشتیبانی، کنترل و بازرسی، خدمات اماکن مقدس، خدمات اداری، روابط عمومی و رسانه، هماهنگی و پیگیری و واحد فرودگاه است. این واحدها در حال هماهنگی با یکدیگر هستند و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائران قطری بسیج می‌کنند تا موسم حج امسال را موفقیت آمیز کنند. همچنین یگان‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط را فراهم کنند تا زائران بتوانند به راحتی مناسک خود را انجام دهند. مقدمات پذیرایی از زائران و همچنین سطح متمایز خدمات ارائه شده به آن‌ها در اماکن مقدس قبل از ورود زائران قطری.
النما با توجه به تلاش‌های یگان‌های پشتیبانی، گفت:همه یگان‌های مأموریت در طول موسم حج به شدت کار می‌کنند و بر زائران و آژانس‌های مسافرتی نظارت می‌کنند تا مطمئن شوند که صاحبان کمپین‌ها شرایط و استانداردهای لازم را در زمینه تامین وسایل مراقبتی و مراقبتی دارند. ایمنی همراه با مسکن مناسب مطابق با قراردادها. به زائران و آژانس‌های مسافرتی از طریق مرکز واحد تماس و پشتیبانی از جمله خدمات آگاهی، راهنمایی و سلامت ارائه می شود. این مرکز از نظر فتواهای قانونی، مشاوره‌های پزشکی، دستورالعمل‌های سایت‌های مختلف و راه های دسترسی به آن‌ها در صورت نیاز، حلقه ارتباطی بین واحدهای خدماتی بعثه حج قطر با زائران و آژانس‌های مسافرتی است.
عدنان نگاری
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها